Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
22. 06. 2025 - Školský klub detí zohráva dôležitú úlohu v každodennom živote žiakov 1.stupňa. Nieje to len miesto, kde deti čakajú... >> čítaj viac
19. 06. 2025 - V rámci rozvoja finančnej gramotnosti sme s deťmi zrealizovali zážitkové aktivity s názvom „Stopa po minci̶... >> čítaj viac
17. 06. 2025 - Pri príležitosti Dňa otcov sme si s deťmi pripravili tvorivú aktivitu, počas ktorej si deti zaspomínali na chvíle, kt... >> čítaj viac
>> všetky aktuality![]() |
![]() |