Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
08. 05. 2025 - 7.5.2025 sme sa so žiakmi zúčastnili súťaže s názvom „Súťaž o najšikovnejšieho rómskeho futbalistu“, kd... >> čítaj viac
04. 05. 2025 - Náš projektový deň sa niesol v znamení praktického vyučovania. No nie len v jeden konkrétny deň, počas celého apríla ... >> čítaj viac
04. 05. 2025 - So žiakmi sme si pozreli krátky film o kyberšikane, ktorý slúžil ako úvod do témy. Následne sme viedli diskusiu, v kt... >> čítaj viac
>> všetky aktuality![]() |
![]() |